Saturday, March 21, 2009

video2 lama I

hari ni aku nak tulis dalam BM sempena merayakan kekalahan Man Utd ke atas Fulham dan selepas dibelasah separa mayat oleh liverpool sebelumnya. heheh

heheh..malam ni aku nak upload video yg masih trperosok lagi dalam laptop aku ni dan x pernah disiarkan dimana mana.





Video ni diamik masa aku tgh sorang kt rumah mama angkat aku kt Kairo tahun lepas. Mama Steffi n Anne terlupa nak kasi aku kunci sebelum pegi skolah n terlock aku kt dalam rumah. Macam mana diorg bleh x sedar aku trtido lagi masa tu.
Aku bgn around kol 9-10 ( tp aku rse aku sembhyg subuh time tu..pstu tido blk hehe)
Siap2 mandi nk kuar jln2 bleh trkunci plk pintu.
Pergh mmg kna tunggu sampai pkol 2 bru diorg balik..

bosan teramat..nasib baik ada laptop. Bleh meluncur luncur.

Lapar teramat...nasib baik ada roti dgn cheese semalam kt dalam fridge. Belasah je la.

tunggu punya tunggu punya tunggu aku dh bosan dan amik video suasana kt luar rumah walaupun sebenarnya aku tade tujuan spesifik..( cuba dengarkan nada2 x keruan yang keluar dari mulut aku semasa mengambil video tersebut)
Wlaubgaimanapun ni bukanlah keadaan Kairo secara keseluruhannya..sebab kairo teramatlah besar..ada certain kawasan macam baru lepas kna bom dgn pesawat pejuang dan ada certain tempat yng memang cool dan lawa.

Tapi...ada hikmah disebalik kejadian terkunci ni....nantikan dalam episod seterusnya...

0 comments: